dissabte, 9 de desembre del 2006

"Fer un índex amb word"
Amb la present entrada pretenc aclarir la forma de fer un índex amb word, de manera que permeti una ràpida indexació del document, agilitzar el moviment per les seves parts i reorganitzar l'índex de forma automàtica a mesura que avançar el document. Per cert, per experiència, no oblidem numerar les planes del document...
1.- En primer lloc seleccionem el primer dels títols de l’Índex i li afegim un marcador, cocretament el Título 1 en el menú d’estils (que a vegades por ser que estigui amagat a la barra).
2.- A continuació busquem el següent títol, normalment el capítol 1r, tot i que pot tenir el títol que vulguem.

3.- Tot seguit procedim igual amb els títols de tot el document, i si hi ha algun que encara no hem iniciat, doncs l'indexem igual. En cas de tenir algun dels capítols un subapartat, doncs l'indexem com a Títol 2. No oblidem picar "Intro" abans de seleccionar el títol que vulguem marcar (així la resta de text quedarà com a estil "Normal").

4.- Generem l'índex. Ens posem sota el títol que haguem posat a l'índex i cliquem a INSERTAR, REFENCIA, ÍNDICE Y TABLAS

5.- Seleccionem TABLA DE CONTENIDO (compte, no INDICE), i li donem a Aceptar

6.- El resultat és... l'Índex!!!

7.- Si volem anar a alguna part del document, premem la tecla CTRL i cliquem sobre el capítol on volem anar.
8.- Si fem canvis en el document, afegint o treiem alguna de les seves parts, o afegint més pàgines, hem de posar-nos sobre l´Índex i clicar amb el botó dret per prémer ACTUALIZAR CAMPOS, i després de clicar, marquem ACTUALIZAR TODA LA TABLA.

9.- Si tot ha anant com calia, l'Índex es regenera introduint les modificacions en els capítols i pàgines que haguem variat.
10.- Bé, i això és tot. Qualsevol dubte, suggeriment o millora, agrairé el poseu a comentaris. Espero que us sigui de servei.